15. november 2012

Japansk dame i LEGO

Jeg samler jo lidt på de der japanske kokeshi dukker i forskellige udformninger. Og jeg indrømmer blankt at de allesammen er ganske masseproducerede fra enten Tiger, søstrene eller andre billige steder. Jo, så var der lige dengang jeg købte en bunke Kimmidolls på en engelsk hjemmeside.
Men en dag fik en af drengene en af de der små LEGO pakker med en figur i og ud trådte hende her.
 Den måtte jeg da ha til min samling. Så knægten fik en pakke gogo's i bytte og alle var glade. Især moren var begejstret. Det er jo ikke en kokeshi, det ved jeg godt, men den er fiiiin og særlig...
 

1 kommentar:

  1. Dejligt, at man kan forhandle sig til noget. Nogle gange dyre end andre, men du fik da den lille japanerinde til din fine samling.

    Kh. Lis

    SvarSlet